22.2.16

Gallery wall



Når jeg - forhåbentligt snart - får fat i en perfekt lille lejlighed, vil jeg nyde at begynde at indrette. Allerede nu kører mine idéer rundt til den perfekte indretning, hvilket er svært - når jeg ikke ved hvordan den kommer til at se ud, hvor stor den er eller hvor den kommer til at ligge...

Én ting er sikkert, jeg er vild med billedevægge. Jeg elsker den mulighed det giver, at man kan skabe sin egen personlige væg med de motiver og billeder, som man synes - og at man kan skifte dem ud lige så nemt igen. Cathrine fra Rockpaperdresses har lavet en fin til, hvordan man kan planlægge sin væg og hvordan man til sidst hænger det hele op, så det passer sammen. Den kan I læse her.

Selv bor jeg lige nu på 12m2 hos mine forældre, så en fuld billedvæg vil nok blive lidt for meget. Når den rigtige væg byder sig, så vil jeg dele mine idéer om den perfekte billedvæg i den perfekte lille lejlighed.


Ingen kommentarer

Send en kommentar

Instagram: @isabellahem