23.2.16

Maniac


Untitled #102














































Alle sneakers er fra nakedcph

Det er sjældent, at jeg kan shoppe uden at købe et par sneakers - og nu har jeg fået øjnene op for 6 nye par, som jeg skal have kigget efter, selvom min familie er ved at synes, at det går over gevind ;) Jeg mener, at forskellige sneakers kan tilføje noget forskelligt til et outfit og at sneakers sagtens kan gå an på en bytur eller en anden fest. Det hele handler om, hvilken model man vælger, og mulighederne er jo uendelige!

Overstående sneakers byder både på de mere bombastiske sneakers som Nike Huarache, der gør et outfit sporty og lidt mere skulpturelt med sine gummi detaljer, og på et par i sart ruskind, hvilket for mig indbyder til en fin silkekjole og bare ben til sommer. Og så er der den slags sneakers, der er mere sandal end sneakers og som minder mig lidt om en sundhedssandal og i virkeligheden er lidt kikset - men som samtidig bare er vildt fed. Jeg ved, at den i hvert fald vil skille vandene herhjemme ;) 

Ingen kommentarer

Send en kommentar

Instagram: @isabellahem