15.3.16

Industrial atmosphere

source: alvhem

Nu står jeg og skal flytte i lejlighed, og jeg søger ihærdigt efter inspiration til små lejligheder. Jeg fandt denne lejlighed, der har nogle virkelig gode elementer. Jeg er vild med de rå og industrielle detaljer, der blander sig med rene elementer i køkkenet. Det er personligt også den vej, som jeg vil gå, når jeg skal indrette mig i mit nye hjem og kombinere det hele med massere grønne planter og flot nips. Gøre det rigtig hjemmeligt og hyggeligt, men samtidig minimalistisk og lyst. Præcis som i overstående lejlighed :-)

Indtil videre har jeg i hvert fald lavet en ordentlig liste over til, jeg ville elske at bryde min lejlighed med... Glæder mig til at shoppe! Listen ryger nok på bloggen en af dagene!

Ingen kommentarer

Send en kommentar

Instagram: @isabellahem