17.3.16

Wishlist

1/ Marshall højtaler (indlæg her) 2/ Bestik 3/ Termokande 4/ Blender 5/ Tæppe 6/ Gryde 7/ Kværn

Sikke solen skinner i dag! Jeg har brugt et par timer i haven med en stor kop te og solskin i ansigtet, det var skønt lige at mærke foråret lidt inden jeg må sætte mig ind foran computeren igen. Jeg har i anledning af, at der nu er 2 uger til indflytning i lejligheden lavet en lille ønskeliste over de lidt mere lækre praktiske ting - som jeg skal ud og erhverve mig. Jeg skal bo i en forholdsvis lille lejlighed, så jeg tænker at spække mine 40m2 med en masse kvalitet og personlighed - så alting ikke bliver som taget ud af et IKEA katalog. Jeg er især helt vild med bestikket og tæppet, der kan give lidt hverdagsluksus.

Ingen kommentarer

Send en kommentar

Instagram: @isabellahem